Talep ve Şikayet

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecimiz

KidZee olarak müşteri memnuniyetini ön planda tutan hizmet anlayışımızla satın alma ve kullanım sürecinin her aşamasında yanınızdayız. En değerliniz için aldığınız ürünleri, herhangi bir sorunla karşılaşmadan keyifle kullanmanıza destek veririz. KidZee şikayetlerine getirdiğimiz hızlı çözümler de üründe ya da teslimat sırasında karşılaştığınız sorunların kısa sürede giderilmesini sağlar.  


Aldığınız ürün, KidZee kargo politikasına göre mümkün olan en hızlı şekilde adresinize teslim edilir. Kargo paketini teslim alırken ürünün kutusunun taşıma sırasında hasar alıp almadığını kontrol etmeniz gerekir. Eğer hasar varsa herhangi bir yere imza atmadan kargo yetkilisinden tutanak düzenleyerek paketi geri göndermesini isteyebilirsiniz. Bu işlemin ardından size yeni ürün gönderilir. Kargo işlemlerine dair detayları aşağıda bulabilirsiniz.


  • Teslim Süresi: En geç 2-4 gün
  • Kargo Şirketi: Aras Kargo

KidZee olarak kapsamlı müşteri talep yönetimimizle ürünlerle ilgili aklınıza takılan her konuda destek vermeye hazırız. Dilediğiniz zaman müşteri ilişkileri birimimizle iletişime geçerek ihtiyaç duyduğunuz konularda yardım alabilirsiniz. Mesai saatleri içerisinde yapılan sürekli kontrollerle en kısa zamanda size dönüş yapılır. KidZee şikayet ve talep yönetim sistemi, genelde telefon görüşmeleri üzerinden ilerler. Sizden konuya dair detayları aktarmanız istenir. Ardından derhal sorunun çözümüne dair adımlar atılır. Müşteri hizmetleri birimize dair detaylar şu şekildedir:


  • Çalışma Saatleri: Hafta içi, 09.00 - 18.00
  • Telefon Numarası: +90 535 051 28 80

KidZee, yanlış ürün gönderimi sorunuyla karşılaşmanız hâlinde yaşadığınız aksaklığı hızlıca telafi eder. Yanlış beden tercihi gibi durumlarda ürünün kullanım durumuna göre farklı şartlardan söz edilebilir. Bu şartlar şunlardır:


  • Ürünü henüz yıkamamışsanız ve kullanmamışsanız değişim talep edebilirsiniz. 
  • Bebeğin boy ve kilo ölçüsüne uygun seçildiği hâlde küçük ya da büyük gelen ürünlerin, yetkililerin incelemesi sonucu değişimi mümkün veya değildir.
  • Yanlış bedeni tercih edilmiş olsa da yıkanmış ürünlerin ise değişimi yapılmaz. 

KidZee şikayet sürecinde sık karşılaşılan bazı sorular vardır. Örneğin KidZee uyku tulumu şikayetlerinde ürünlerin minikleri oda ısısındaki değişimlere karşı korumada yeterli olup olmadığı merak edilir. TOG değerli uyku tulumları ve pijamalar, ılık olan odada ısıyı içine hapsederek miniklerin üşümesini önler. Çocuğunuzu ani ısı değişimlerine ve aşırı soğuk havalara karşı korumada tek başına yeterli olmayabilir. Bu noktada her bebeğin tıpkı yetişkinlerdeki gibi kendine özgü fizyolojik durumlara sahip olduğunu hesaba katmak gerekir. KidZee uyku tulumu iadesi işlemleri yerine müşteri talep yönetimi hizmetlerimizle iletişime geçerek ürünlerin kullanımına dair detayları öğrenebilirsiniz.  


KidZee olarak hızlı sonuç veren para iade politikasıyla süreçten memnun kalmanızı hedefleriz. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği çerçevesinde 1 ay içerisinde ürünlerin iadesi mümkündür. Bunun için ürünlerin kullanılmamış, yıkanmamış, kesesinin içerisinde ve ilgili formla beraber iade edilmesi gerekir. Prosedürlere uygun KidZee kusurlu ürününün iadesi, yaklaşık 7 gün içerisinde gerçekleştirilir. İadenin ardından bedelin hesabınıza yansıma süresi ise bankalara göre değişiklik gösterebilir. Kargo bedeli kesintisini içeren fatura tutarını banka hesabınızdan alabilir ya da hediye kartı olarak kullanabilirsiniz. 

Talep ve Şikayetlerinizi Nasıl İletebilirsiniz?

KidZee’ye talep ve şikayetlerinizi iletmek için mesaj, e-posta ve telefon numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca iade ve değişim işlemleri için öncelikle aşağıdaki formu doldurmanız gerekir. Bu formlardaki bilgileri eksiksiz olarak doldurmanız sürecin çok daha kolay ve hızlı devam sonuçlanmasını sağlar. Sizden gelen başvuruların ardından talep ve şikayet işlemlerini hızlıca yerine getiririz.